Vem f...n har ställt kabeltrummor mitt i vår uppfart?
30 april 2010. Fint men våren är sen. Ingen grönska än.
En av de mer envisa gästerna har redan börjat köa utanför den vinterstängda dörren, och manar ilsket på Barmästaren att slå upp portarna snarast möjligt! (mars 2007)